(1) – gjørmegrep vs forgjenger – 10 % forbedring basert på intern subjektiv gjørmegrepsstudie, i 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265 / 70R17. Kjøretøyet som ble brukt var en Jeep Wrangler Rubicon.
(2) – veigrep på snø mot forgjenger – 19 % forbedring basert på bestilt tredjeparts snøfeste, 29. januar 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265/70R17 ved bruk av ASTM F1805 Test. Standard GM spinntest ble brukt. 2000 Chevrolet 1500 Pickup ble brukt.
(3) – tøffere sidevegger – 20 % forbedring basert på interne resultater i undersøkelse av sideveggsplitting i september 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265/70R17. Resultatene fra undersøkelsen av sideveggsplitting ble avledet fra en simulert maskin for aggresjonstesting av sidevegg (patentanmeldt US20120245859A1). Kjøretøyet som ble brukt var en 2014 Jeep Rubicon. Faktiske resultater på veien og forbedring i henhold til dekkstørrelsen kan variere.
(4) – lengre slitasje på slitebanen – 15 % forbedring basert på interne slitestudier i april 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265/70R17. Kjøretøyet som ble brukt var en 2012 Chevy Silverado HD. Faktiske resultater på veien kan variere.