BFGOODRICH
ALL TERRAIN T/A KO2
  • 3PMSF

    3PMSF

  • Mud and Snow

    Mud and Snow

  • Offroad-dekk

BFGOODRICH ALL TERRAIN T/A KO2

  • Offroad-dekk
  • 3PMSF

    3PMSF

  • Mud and Snow

    Mud and Snow

BFGoodrichs tøffeste terrengdekk. Noensinne.

BFGoodrich All-Terrain T/A KO2- dekk gir aggressiv trekkraft for leting på og utenfor veien[1][2] med robuste sidevegger for å erobre utfordrende terreng.

• BFGoodrich all-terreng 4x4, SUV og lett lastebil helårsdekk
• Kraftig terrengkraft på og utenfor veien[1][2]
• Slitesterk sideveggdesign[3]
• Forskjøvet skulderdesign for større manøvrerbarhet og trekkraft
• Stabile baneblokker for jevn slitasje over lengre tid[4]
• (lokal garanti – defineres av hvert land om nødvendig)

Fits your vehicle

Robust, splitteresistent sideveggdesign.

BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 helårsdekk har en tøffere sidevegg i gummi for robust holdbarhet[3]. Den avanserte designen avbøyer gjenstander for å forhindre splitting og hekte, mens den utvidede skulderbeskyttelsen beskytter kjernen, selv på utfordrende terrengløyper.

01

Kraftig, aggressiv terrengkraft [1][2].

Med låsende 3D-lameller for aggressiv offroad-trekkraft, holder BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 dekket deg i bevegelse. Mud-Phobic-søyler og forskjøvede skulderblokker takler jord, gjørme, grus og dyp snø for robust manøvrerbarhet, spesielt ved kjøring med redusert lufttrykk. Ta tak i det tøffeste terrenget i all slags vær.

02

Lengre slitetid for flere opplevelser[4].

Nyt flere mil med kjøring, på veien og i terrenget[4] med BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 allværsdekk. Slitebanen er designet for å kaste ut steiner og forhindre splitting og hekting, samtidig som det gir blokkstabilitet for jevn slitasje. Opplev lengre slitetid i allslags vær. 

03

Hva andre mener
People who would recommend this tire
3.83/5
★★★★★
★★★★★
Gjennomsnittlig score basert på 911 anmeldelser
Eier du dette dekket?
Skrive en anmedelse
911 anmeldelser
★★★★★
★★★★★
4 / 5

Not completely happy

Tom8671 - January 1, 2022

The good things about these tyres are that they are strong, good wear, quiet and okay in sand. But I was disappointed with the quite significant lesser tread width than stated width. They’re also expensive by comparison. Lastly, three years old now and they are showing signs of wandering, so the car isn’t as tight on the road. I’m buying a new Nissan Patrol and putting bigger tyres on, but this time I’m shopping other brands as BFG hasn’t lived up to its price and expectations for my liking . I’m undecided on what tyres next

  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
★★★★★
★★★★★
4 / 5

Not completely happy

Tom8671 - January 1, 2022

The good things about these tyres are that they are strong, good wear, quiet and okay in sand. But I was disappointed with the quite significant lesser tread width than stated width. They’re also expensive by comparison. Lastly, three years old now and they are showing signs of wandering, so the car isn’t as tight on the road. I’m buying a new Nissan Patrol and putting bigger tyres on, but this time I’m shopping other brands as BFG hasn’t lived up to its price and expectations for my liking . I’m undecided on what tyres next

  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Best A/T Tyre

Red man - December 29, 2021

These are my 3rd set of BFG’s A/T’s Three different vehicles over a few years 1st set was purchased when I lived in NZ Many different temperature & road/track conditions ,snow,ice,mud tracks gravel & sealed roads Travelled 60,000 K’s, still had 5,000 K’s left 2nd set KO 2’s 70,000 K’s And with plenty of tread left for 5,000 K’s or so On my 3rd set now Have found these tyres very comfortable in different road/track situations Long lasting,with regular rotation & balance checks Minimal road noise Have never had a puncture on my first 2 sets of tyres Drive 2 conditions,these tyres perform very well

  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Eier du dette dekket?
Skrive en anmedelse

47 tilgjengelig(e) størrelse(r) for dette dekket

LT10.5X100R15L R

E
B
75 dB

Bredde

10.5

Høyde

100

Diameter

15

Fart

R

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

75 dB

LT10.5X100R15L S

E
B
75 dB

Bredde

10.5

Høyde

100

Diameter

15

Fart

S

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

75 dB

LT11.5X100R15L R

E
B
75 dB

Bredde

11.5

Høyde

100

Diameter

15

Fart

R

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

75 dB

LT12.5X100R15L Q

E
B
75 dB

Bredde

12.5

Høyde

100

Diameter

15

Fart

Q

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

75 dB

LT12.5X100R15L R

E
B
75 dB

Bredde

12.5

Høyde

100

Diameter

15

Fart

R

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

75 dB

LT215/75R15 100/97S

E
B
74 dB

Bredde

215

Høyde

75

Diameter

15

Last

100

Fart

S

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

74 dB

LT235/75R15 104/101S RWL

E
B
75 dB

Bredde

235

Høyde

75

Diameter

15

Last

104

Fart

S

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

75 dB

LT9.5X100R15 S

E
B
75 dB

Bredde

9.5

Høyde

100

Diameter

15

Fart

S

Spesifikasjon

3PMSF

EU-dekkmerking

Drivstoffeffektivitetsklasse

E

Klasse for vått grep

B

Ekstern rullestøyklasse

75 dB

JURIDISKE MERKNADER

(1)gjørmegrep vs forgjenger – 10 % forbedring basert på intern subjektiv gjørmegrepsstudie, i 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265 / 70R17. Kjøretøyet som ble brukt var en Jeep Wrangler Rubicon.

(2)veigrep på snø mot forgjenger – 19 % forbedring basert på bestilt tredjeparts snøfeste, 29. januar 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265/70R17 ved bruk av ASTM F1805 Test. Standard GM spinntest ble brukt. 2000 Chevrolet 1500 Pickup ble brukt.

(3)tøffere sidevegger – 20 % forbedring basert på interne resultater i undersøkelse av sideveggsplitting i september 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265/70R17. Resultatene fra undersøkelsen av sideveggsplitting ble avledet fra en simulert maskin for aggresjonstesting av sidevegg (patentanmeldt US20120245859A1). Kjøretøyet som ble brukt var en 2014 Jeep Rubicon. Faktiske resultater på veien og forbedring i henhold til dekkstørrelsen kan variere.

(4)lengre slitasje på slitebanen – 15 % forbedring basert på interne slitestudier i april 2014, mot BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO-dekk i størrelse LT265/70R17. Kjøretøyet som ble brukt var en 2012 Chevy Silverado HD. Faktiske resultater på veien kan variere.

 


Nettleseren din er ikke kompatibel med dette nettstedet.
Du bruker en nettleser som ikke er kompatibel med dette nettstedet. Det kan hende at noen av funksjonene ikke virker som de skal. Merkelige ting kan skje mens du surfer her inne. Du kan oppgradere nettleseren din, eller bruke én av nettleserne under, for å få fullt utbytte av nettsidene.